Experience design

CX Services

Customer & User Experience

,,

Door onze jarenlange ervaring met klantcontact
hebben wij een unieke kijk op het creëren van de ultieme beleving

Wij hebben de taak om te ontzorgen en verwachtingen realiteit te maken. Met onze roots in de klantenservice zien wij als geen ander dat de juiste oplossing al in een vroeg stadium toegepast kan worden.

Wat onze klanten zeggen

We maken graag van elke samenwerking iets bijzonders

,,

Het meest bijzondere aan het CX-traject was het feit dat Cendris zelf met het initiatief kwam. Écht proactief! Niet alleen geeft dat aan hoe Cendris in de wedstrijd staat wat betreft samenwerking, het was echt een jumpstart!

Josine Luyten

voormalig Teammanager Klantzaken & Contactcenter

famed

,,

Het zijn juist stappen als deze die van Cendris een waardevol partner maken voor ons. Met een traject als dit onderscheid je jezelf echt van de belfabrieken en ik word daar gewoon enthousiast van!

Rob Hafkenscheid

Managing Director Extra@Home

PostNL Extra@Home

Onze woorden in daden

Cases uit de praktijk

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

“de gebruiker is altijd de specialist”

“Ik zie mezelf als een vertaler. De gebruiker van een product of dienst is altijd de specialist; die weet wat hij écht wil. Wij hebben toevallig de tools en skills om die wensen om te zetten in echte producten. Ik voel de wens of frustratie van een gebruiker en ik zie het als mijn taak om die ervaring beter te maken. Ik constateer geen behoeften, ik beleef ze!”

Youri

UX Designer