MaxLife

Maxlife bevat informatie over alle huishoudens in Nederland. Aan ieder adres, postcode, huisnummer en eventuele toevoegingen zijn diverse kenmerken gekoppeld. Deze kenmerken zijn door onderzoek en ervaring bepaald en gekozen.

Met Maxlife is het mogelijk om, op basis van de kenmerken die het meest relevant zijn voor uw campagne, specifieke doelgroepen te analyseren, segmenteren en selecteren. Deze kenmerken beschrijven de belangrijkste karakteristieken van het huishouden en hebben als doel uw respons te verhogen.

Maxlife is de oplossing voor targetted marketing campagnes per post, e-mail of via telemarketing.

Voordelen Maxlife:

  • Gerichtere doelgroepsegmentatie
  • Scherpere selecties in klant- of prospectbestanden
  • Betere voorspellingsmodellen
  • Effectievere en efficiëntere campagnes
  • Verhoging van rendement op uw campagnes

Geef hier uw mening over deze site

  
 

Uw mening telt.

Wilt u zo vriendelijk zijn om een reactie achter te laten?
 Ja 
 Nee