Over Cendris

Uw klant dichterbij voor meer resultaat

Als experts van Cendris werken wij vanuit één passie: communiceren op een manier die leidt tot meer resultaat. Dat doen we door u in staat te stellen uw klanten en prospects beter te leren kennen. Door ze actiever te betrekken bij uw product, dienst, merk of organisatie. Met als doel u dichter bij uw klant te brengen. En uw klant dichter bij u.

Samen vérder in resultaatgerichte communicatie

Om écht resultaatgerichte communicatie te bereiken, verdiepen wij ons altijd in de vraag achter de vraag. Samen met u maken wij een scherpe analyse van uw uitdagingen en vertalen deze naar directe, effectieve oplossingen. Samen realiseren we het resultaat. Van het leveren van contactgegevens, het managen van uw data tot en met het opzetten van klantcontactstrategieën. En van het verschaffen van verhelderende communicatie inzichten tot het managen en zelfs compleet uit handen nemen van uw campagnes. Onze jarenlange ervaring, expertise en externe partnernetwerk vormen de solide basis om uw resultaatgerichte communicatie te realiseren. Niet voor niets weet 80 procent van de top 500 van bedrijven onze diensten al jaren op waarde te schatten.

De experts van Cendris brengen uw klant dichterbij door

Resultaatgerichte communicatie:

  • Meer kennis en inzichten om resultaatgerichter te kunnen communiceren
  • Ondersteuning bij de regie en realisatie van uw communicatieprojecten en campagnes

Doelgerichte data:

  • Structurele beoordeling en management van uw datagerichte systemen, processen, mensen en middelen
  • Prospects resultaatgerichter bereiken via verschillende kanalen zoals direct mail, huis-aan-huis, telefonisch, e-mail en social media communicatie
  • Optimalisatie van uw data, om uw bestaande klanten beter te bereiken

Om zo te komen tot een hogere conversie en meer loyaliteit, tegen lagere kosten.

Customer Contact van Cendris

Cendris Customer Contact  is onderdeel van PostNL Klantcontact en is in 2001 ontstaan uit diverse fusies tussen contactcenters. Beide bedrijven hebben meer dan 30 jaar ervaring in het organiseren en afhandelen van multichannel klantcontacten. In Cendris vindt u dé expert op het gebied van procesbesturing, out- en insourcing, dialoogmanagement, training en opleiding, en advies bij callcenter – en klantcontactvraagstukken. Met unieke, zelf ontwikkelde methodieken helpen wij u om meerwaarde aan uw klantcontacten toe te voegen en telefonische en online klantcontacten te optimaliseren.

Missie en visie Customer Contact
In de wereld van klantcontact draait alles om contact met mensen, mensen die leven en werken in een dynamische omgeving.  Daarom nemen mensen in onze werkwijze de belangrijkste plaats in. Bij Cendris Customer Contact werken gepassioneerde, talentvolle en ondernemende medewerkers. Zij zorgen ervoor dat uw klanten uitmuntend worden bediend en altijd de best mogelijke oplossing krijgen aangeboden. Ons doel is om u en uw klanten te ontzorgen. Dit doen wij door goede en constante resultaten te leveren, en door proactief, betrouwbaar en transparant te zijn. Onze mensen geloven in samenwerking en daadkracht.  Ze zijn creatief en houden van nieuwe ideeën uitproberen. Samen brengen we in ons werk structuur en overzicht aan. Door al deze elementen te combineren creëren we nieuwe inzichten waarmee we kunnen sturen op concrete resultaten.

Certificaat Wft Zorg
Cendris Customer Contact heeft een vergunning voor Wft (Wet financieel toezicht) Zorg. Deze vergunning stelt ons in staat om te mogen bemiddelen en adviseren voor zorgverzekeraars. Tevens zijn wij aangesloten bij het Kifid, het Klachteninstituut financiële dienstverlening en beschikken we over een klachtenprocedure. Meer informatie over de Wft Zorg vergunning van Cendris Customer Contact vindt u hier.

Gezamenlijk en verantwoordelijk

Als onderdeel van PostNL zijn wij ons zeer bewust van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Zo hebben wij een actieve rol in de totstandkoming van nieuwe wet- en regelgeving gericht op de bescherming van de privacy van zowel consumenten als bedrijven.

Meer weten?