Waarom optimaliseren van klantcontact?

  • Waardevolle inzichten in de wensen en behoeften van uw klanten
  • Contact center-dienstverlening die volledig aansluit op wat u al in huis hebt
  • Breed scala aan opleidingen, trainingen en ICT-oplossingen
  • Professionele aanpak, bereikbaar voor iedereen

Professionaliseer uw klantcontact met hulp van de specialist

Klantenservice, zelf doen of laten doen? Het lijkt een lastige keuze want niemand kent uw klant zo goed als uzelf. De kennis over uw producten of diensten is alom in uw eigen organisatie aanwezig. Toch gaat goede klantenservice veel verder: professionele klantenservice gaat niet alleen over vragen beantwoorden, maar ook over flexibiliteit in bezetting en kosten en verbetering van processen. En hoe zorgt u ervoor dat u  zowel online als offline een goede service biedt die aansluit bij de klantwens? Zijn uw medewerkers in dit alles in staat om via meerdere kanalen uw klanten te bedienen of kunnen we u helpen met onze gerichte trainingen en opleidingen om de professionaliteit van medewerkers en management te verhogen?

Een professionele klantenservice (in eigen huis)

Optimaliseren van klantcontact

Hebt u volledig inzicht in de contacten van uw medewerkers met uw klanten? Weet u bijvoorbeeld welke contacten veel tijd kosten en wat het effect hiervan is op de klanttevredenheid? Of welk product veel vragen oplevert bij klanten?

Voor een antwoord op die vragen kunt u bij Cendris twee kanten op: u besteedt uw klantenservice helemaal uit aan de specialist of wij komen u in eigen huis helpen. Dat laatste doen we met aanvullende oplossingen die we helemaal laten aansluiten op wat u zelf al in huis hebt aan systemen, procedures, mensen en kennis. Bij ons aanbod horen daarom ook opleidingen en trainingen voor uw eigen medewerkers en een breed scala aan ICT- oplossingen die grote investeringen in eigen infrastructuur overbodig maken. Het is een aanpak die bijvoorbeeld bij OHRA en T-Mobile tot groot succes heeft geleid.

Waarde creëren met uw klantcontacten

Welke vorm van samenwerking u ook kiest, u profiteert altijd van onze bewezen manier van werken en denken, en onze jarenlange ervaring en expertise door miljoenen klantcontacten per jaar. Door alle klantcontacten te registreren, te categoriseren en vervolgens te analyseren, krijgt u waardevolle inzichten in de wensen en behoeften van uw klanten tegelijkertijd met inzicht in efficiency over uw eigen operatie. Informatie waarmee u uw producten en processen structureel kunt verbeteren. Het is dé manier om waarde te creëren met uw klantcontacten. Via Dé Dialoogmanager.

Customer Contact en optimaliseren van klantcontact

Er zijn meerdere redenen denkbaar om de keuze te maken voor Managed Insourcing. Het kan bijvoorbeeld dé oplossing betekenen voor organisaties die omwille van de privacy of uit veiligheidsoverwegingen hun systemen niet extern beschikbaar kunnen of willen maken.

Managed Insourcing kan ook de ideale optie zijn wanneer een naadloze aansluiting van uw contact center op bijvoorbeeld uw marketing, operationele of financiële afdeling gewenst is. Uw klantcontact blijft binnen handbereik en maakt waar nodig, snel handelen mogelijk. En ook relevant wanneer uw organisatie op zoek is naar een benchmark of wanneer u wilt groeien in professionaliteit door te sturen op duidelijke KPI’s. Of u wilt gewoon graag feeling houden met uw klantcontact.

Goed contact vergroot de kwalitatieve en innovatieve output van uw organisatie. Maar tussen management en werkvloer en tussen medewerkers onderling is dit minstens zo belangrijk. ProfessionalServices van Cendris is specialist in effectief contact op alle niveaus van de bedrijfsvoering. Wij hebben aantoonbare ervaring met en expertise in het optimaliseren hiervan. Met praktijkgerichte trainingen helpen wij onze klanten hun contacten te optimaliseren en zo hun marketing-, sales- en servicedoelstellingen te realiseren.

Onze ervaring is uw winst

Wij beschikken over een team van professionals en delen onze ervaring graag met u. U kunt onder andere profiteren van onze expertise op het gebied van:

  •         Training
  •         Customer Engagement
  •         Interim Customer Service

Meer informatie ontvangen over ProfessionalServices en alle trainingen en opleidingen? Neem contact met ons op!

Homepage Dialoogmanager

 

Meer weten?