POSTADRESS GLOBAL en Cendris gaan langetermijnsamenwerking aan

Samenwerking voor het onderhoud van internationale adresbestanden

POSTADRESS GLOBAL, de internationale verkoopeenheid van Deutsche Post Adress, en Cendris, een dochteronderneming van het Nederlandse postbedrijf PostNL, hebben overeenstemming bereikt over een samenwerking op lange termijn. In de toekomst valt POSTADRESS GLOBAL automatisch terug op Cendris om adressen van de Nederlandse consumenten en bedrijven van haar internationale klanten te onderhouden.

POSTADRESS GLOBAL adviseert bedrijven met internationale adresbestanden over datakwaliteit. De basis hiervan is een wereldwijd netwerk van partners. Zo kunnen datamanagementexperts vanuit een centraal punt adresdiensten bieden aan vrijwel alle landen wereldwijd. Als een klant Nederlandse adressen wil updaten, is Cendris vanaf nu het eerste aanspreekpunt voor POSTADRESS GLOBAL.

"Cendris meest betrouwbare en flexibele partner"

“Wij bieden onze diensten met betrekking tot de Nederlandse markt al tien jaar; dus we kennen de branche en marktaanbieders,” zegt Julian Schuppe, Key Account Manager bij POSTADRESS GLOBAL . “We hebben samengewerkt met tal van dialoogmarketingbureaus, waarvan Cendris er een was.” Met een interne benchmark, heeft Cendris zich neergezet als de meest betrouwbare, flexibele en snelste partner. “Om deze reden hebben we besloten om onze projectmatige samenwerking van de afgelopen jaren om te zetten naar een langdurige samenwerking.” Behalve adresupdates – zoals adreswijzigingen, overledenen- en ‘onbezorgbaar’ indicator – omvat dit ook postcorrecties, ontdubbelingen, validaties van huishoudensgegevens en data-invoer zoals telefoonnummers, postadressen, adressen en meer.

Bij de ondertekening van het contract in Gütersloh licht Philip Rürup, managing director van Deutsche Post Adress, de voordelen voor klanten toe : “Dankzij deze samenwerking, hebben onze klanten de beschikking over een breed adresmanagementportfolio voor hun Nederlandse data. Ze kunnen gebruik maken van topproducten – 80% van de 500 grootste bedrijven in Nederland maakt gebruik van de diensten van Cendris. En dankzij POSTADRESS GLOBAL ontvangen zij een oplossing op maat voor hun gehele internationale datamanagement en omzeilen ze taalbarrières, door het hebben van één contactpersoon voor alle landen.”

Patrick Gelauff, accountmanager Cendris: “Onze nauwe samenwerking heeft geleid tot een structurele overeenkomst met POST ADRESS en daar zijn wij vanzelfsprekend blij mee. Cendris adviseert POST ADRESS en haar klanten continue op welke manier zij optimale datakwaliteit kunnen bereiken.”

Over Deutsche Post Adress en Cendris

Deutsche Post Adress – Het juiste adres wereldwijd

Met de verhuisadresgegevens van Deutsche Post Adress, houden zowel grote als kleine bedrijven uit elke branche hun klantinformatie up-to-date. Of het nu particuliere of zakelijke klantgegevens betreft, nationaal of internationaal; als het een kwestie is van updaten en onderzoeken van adressen, biedt Deutsche Post Adress haar klanten een breed scala aan individuele adresmanagementoplossingen onder de merken “POSTADRESS” en “Adress Research”. Deutsche Post Adress is een joint venture tussen Deutsche Post en Bertelsmann, en heeft een staf van 100 medewerkers op locaties in Gütersloh, Weiler (Eifel), Frankfurt en München. Voor meer informatie: www.postadress.de.

Cendris – resultaatgerichte communicatie

Cendris helpt u communiceren op een manier die leidt tot meer resultaat. In nauwe samenwerking met u brengen wij uw klant dichterbij. Door uw klanten en prospects nóg beter te leren kennen en ze actiever te betrekken bij uw product, dienst, merk of bedrijf. Op basis van scherpe analyses vertalen wij uw uitdagingen naar directe, effectieve oplossingen om resultaatgerichte communicatie te realiseren. Van het leveren en managen van uw data tot volledige klantcontactstrategieën. Van verhelderende communicatie-inzichten tot het compleet uit handen nemen van uw campagnes. Met onze ervaring, expertise en partnernetwerk als solide basis. Als onderdeel van PostNL zijn wij ons bewust van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid, bijvoorbeeld op het gebied van privacy. Meer informatie over Cendris kunt u vinden op http://www.cendris.com.

Wilt u hier meer over weten? Neem contact op met Patrick Gelauff, accountmanager Cendris via 06 – 538 342 87 of patrick.gelauff@cendris.com.

Voeg een reactie toe

Meer weten?