Save the date: 18 november Data & Dialoog in de praktijk

Uitreiking Customer Data Awards 2014

datadialoog

Op 18 november aanstaande – van 13.30 uur tot 21.30 uur – vindt weer het jaarlijkse event ‘Data & Dialoog in de praktijk’ plaats in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Noteer deze dag in uw agenda. Tijdens dit congres presenteren de zeven genomineerden van de Customer Data Award 2014 hun praktijkcase. En praten (internationale) keynotes u bij. Aan het einde van de dag wordt de Customer Data Award 2014 uitgereikt aan de organisatie die op de meest succesvolle en overtuigende wijze datamanagement inzet voor het verbeteren van de klantdialoog.

En de genomineerden zijn…

Genomineerden dit jaar zijn Robeco, Nutricia, MoneYou, Nationale Nederlanden, de Goede Doelen Loterij, Ziggo en ACSI. De deelnemers leveren een belangrijke bijdrage aan de professionalisering van datamanagement in Nederland. Zij presteren goed of uitstekend op een of meerdere thema’s uit het gebied van datamanagement: analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en/of data-integratie.

Doel DDMA

De DDMA commissie Klantdata & Dialoog stelt zich ten doel de bewustwording van de meerwaarde van goede klantgegevens binnen de dialoogmarketingbranche te vergroten. Hoewel bedrijven zich vaak wel realiseren dat slechte data geld kost of business processen beïnvloedt, blijkt het nog niet zo eenvoudig om de kwaliteit van de klant- en prospectgegevens te verbeteren en te borgen. Inzicht in deze gegevens leidt immers tot hogere effectiviteit en verbeterde bedrijfsresultaten.

Cendris is sponsor van het congres. Jan Hendrik Fleury, Director Datamanagement, is actief in de DDMA commissie Klantdata & Dialoog en verantwoordelijk voor de organisatie van het congres.

Schrijf u nu in

Kom luisteren naar grote namen uit de branche. Laat u bijpraten door (internationale) keynotes en bezoek de genomineerde Customer Data Award cases. Zowel voor DDMA, DeMeter/PVKO leden als niet leden. Meld u aan.

Voeg een reactie toe

Meer weten?