Cendris Customer Contact en Social Service Congres goede combi

Cendris Customer Contact en Social Service Congres goede combi

Op 27 november organiseert BBP het jaarlijkse Social Service Congres. Het service congres, voorheen bekend als Social Media Congres, vindt ditmaal plaats in de Kom te Nieuwegein. Customer Contact van Cendris sponsort de nieuwe opzet van het congres.

Moderne digitale klantenservice

Met de groei van het gebruik van sociale netwerken, 24/7-internettoegang en digitale contactmogelijkheden groeit ook het belang van moderne digitale klantenservice. Digitale service dien je op een slimme en effectieve manier in te zetten. Alleen dan vind je aansluiting bij de huidige consumentenbehoeften. Behoeften die ook nog eens voortdurend veranderen. Welke impact heeft dit op de ontwikkeling van klantenservice?

De dienstverlening van onze contact centers gaat tegenwoordig veel verder dan het faciliteren van bereikbaarheid en het verhogen van efficiency en flexibiliteit. Natuurlijk verdient klantcontact alle aandacht, want tevreden klanten zijn uw grootste kapitaal. Uw klantcontacten zijn daarbij een rijke bron, mits de dialoog door uw medewerkers op de goede manier wordt gevoerd, ook via social media. Als dé dialoogspecialist helpt Cendris bedrijven graag bij het optimaliseren van alle klantcontacten, zowel online als offline, en biedt daarom een breed portfolio aan multi-channel oplossingen en professionele dienstverlening op het gebied van klantcontact.

Social media is niet meer weg te denken als contactkanaal. Als dé dialoogspecialist helpen we bedrijven graag bij het optimaliseren van alle klantcontacten, ook via social media,” vertelt Joyce de Jong – Hogelink, Marketing Manager Cendris Customer Contact. “Bedrijven verwachten niet dat een traditioneel contact center ook in nieuwe contactkanalen voorziet. Sponsoren van het Social Service Congres is dus een manier om te tonen dat we meer doen dan alleen de dialoog via de telefoon en e-mail managen”.

Meer weten?

Informatie over het congres kunt u lezen op www.socialservicecongres.nl.

Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met Joyce de Jong – Hogelink, Marketing Manager Cendris Customer Contact, 088 22 55 120.

Voeg een reactie toe

Meer weten?