Tags

Reset

Cendris sponsor van B2B E-commerce congres

Na een succesvol eerste jaar wordt dit jaar wederom B2B E-commerce georganiseerd en ditmaal is het contact center van Cendris één van de sponsoren.

Lees meer

Customer Contact van Cendris zet agents in het zonnetje tijdens Contact Center Agent Week

Elk jaar wordt in oktober de FINTREX Contact Center Agent Week gehouden. Het doel is tijdens deze week waardering uit spreken voor het mooie werk dat de agents dagelijks uitvoeren. Ook Customer Contact van Cendris zet deze ene week haar klantadviseurs extra in het zonnetje.

Lees meer

Kennissessie Predictive Modeling met Marktplaats en ArboNed

Tijdens een kennissessie van Cendris delen Marktplaats en ArboNed hun positieve ervaringen met predictive modeling. Zij vertrouwen op onderbouwde inzichten.

Lees meer

Save the date: 18 november Data & Dialoog in de praktijk

18 november Data & Dialoog in de praktijk. Tijdens dit congres presenteren zeven genomineerden van de Customer Data Award 2014 hun praktijkcase. En praten (internationale) keynotes u bij. Meld u aan.

Lees meer

De customer journey van de interne klant

De customer journey is hot! Maar niet alleen van externe klanten. Ook die van de interne klant is erg interessant voor de documentprofessional of IT-er.

Lees meer

Waarom neuromarketing de perfecte aanvulling is op bigdatamarketing

Neuromarketing vult het gat op dat bigdatamarketing achterlaat. Om te achterhalen welke klant op welk moment behoefte heeft aan een product of dienst.

Lees meer

Belt een klant u? Dan was de klantcommunicatie onduidelijk!

6251 Klanten willen vaak geen persoonlijk contact met een bedrijf. Ze nemen contact op met hun leverancier uit nood(zaak), omdat het antwoord op hun vraag niet op een andere manier te vinden is. Op zo’n moment schiet de leverancier eigenlijk te kort in haar communicatie naar de klant. Het is voor bedrijven daarom de uitdaging [...]

Lees meer

Social metrics buiten je eigen site: begin er maar eens aan

Blog over een zoektocht naar social metrics buiten je eigen website. Kwestie van klein beginnen, een eigen draai aan bestaande KPI’s geven en gewoon doen!

Lees meer

In de startblokken voor UNICEF

Dit jaar steunt Cendris voor het 6e jaar op rij de goede doelenactie van UNICEF. Op 16 juli komen alle vrijwilligers in actie in een belteam dat tijdens de TV show van Ivo Niehe nieuwe donateurs te woord staan (NED 1, 20.30 uur).

Lees meer

Beloon klagende klanten niet

6338 Klagen op social media blijkt een stuk effectiever te zijn dan complimenten uitdelen. Althans, als we het onderzoek van Casengo Webwinkel Monitor 2014 mogen geloven. Van de 59.000 onderzochte webwinkels reageert de helft nooit op complimenten die ze ontvangen via social media. Terecht merkt de initiatiefnemer van het onderzoek zelf op dat dit niet [...]

Lees meer

Tevreden of niet tevreden – that was the question

Commercieel directeur Customer Contact, Kees Reinders in zijn blog over klanttevredenheid: “Alles waar te voor staat, is niet goed”.

Lees meer

Zo maakt u contact met de klant waardevol

Klanten willen vaak geen persoonlijk contact met een bedrijf. Ze nemen contact op met hun leverancier uit nood(zaak), omdat het antwoord op een vraag niet op een andere manier te vinden is. Met drie eenvoudige tips is het mogelijk om klantcontact te optimaliseren. Marketing en communicatie manager  Customer Contact, Joyce de Jong vertelt welke.

Lees meer

Customer Contact van Cendris wint Best Partner Award van V&D

Retailketen V&D bekroonde Customer Contact van Cendris afgelopen vrijdag met de Best Partner Award.

Lees meer

U profiteert als Oranje scoort!

Profiteer als Oranje scoort! Op 12 juni klinkt het fluitsignaal voor de aftrap van de eerste WK wedstrijd 2014. Bij Cendris beginnen de oranje kriebels al te komen. Wij brengen u graag in de oranje stemming! Daarom heeft het contact center van Cendris tijdens de WK poulewedstrijden van Nederland een speciale Goal Korting actie om u te helpen uw contact center kampioen van het bedrijf te laten worden. Elk doelpunt is al 10% korting waard!

Lees meer

Facturatie en betaling zijn marketinginstrumenten!

5972 Ik ervaar als consument weinig betaalgemak. De meeste leveranciers willen vooral automatische incasso, dat is voor hen wel zo eenvoudig. Als consument ervaar ik die eenvoud gewoonweg niet. Zodra ik een automatische incasso laat uitvoeren, verdwijnt mijn overzicht van (gewenste) betalingen. En moet ik ingewikkelde toeren uithalen om via een sms- of emailnotificatie mijn [...]

Lees meer

Meer weten?