Tags

Reset

DDMA clinic: ING op maat marketing

DDMA: Op Maat Marketing is dat elke klant een individueel aanbod krijgt in het kanaal van keuze. Klantprofiel bepaalt wat en wanneer iemand iets ontvangt.

Lees meer

Cendris biedt Wegener Media inzicht in datakwaliteit

De Datamanagement Scan van Cendris helpt Wegener Media om datakwaliteit in kaart te brengen en mogelijke knelpunten op het gebied van datamanagement op te lossen.

Lees meer

Goed voorbereid overstappen op ander systeem met datamigratie

5799 Wie vlak voor een klassieke verhuizing zijn hele inboedel inpakt in dozen, heeft een flinke klus aan het uitpakken en inruimen van het nieuwe huis. Het is wellicht verstandiger om eerst de spullen uit te zoeken en te categoriseren, zodat je alles snel op de juiste plek kunt zetten in je nieuwe huis. Bij [...]

Lees meer

Cendris nummer 1 emailmarketing Emerce Top 100 beste e-business bedrijven

Emerce Top 100 beste e-business bedrijven: Cendris nummer 1 e-mailbroker en dataleverancier binnen categorie emailmarketing

Lees meer

Marketinginspiratie – Nederlandse topmarketeers vinden klantbehoud en content belangrijkste

Marketinginspiratie – bekijk de gids waarin 21 Nederlandse topmarketeers zijn geinterviewd.  Klantbehoud en content zijn het belangrijkst!

Lees meer

De meerwaarde van een eigen forum

Benut u social media volop? Manager Business Management & Development Luc Salomons in zijn blog over de meerwaarde van een eigen forum.

Lees meer

Data die slechts ‘big’ is, is waardeloos

Blog Commercieel directeur Cendris Customer Contact Kees Reinders: Weinig hypes lijken zo betekenisloos en divers als juist dit fenomeen. Iedereen lijkt er zijn eigen definitie aan te geven. Het omgaan met data is niet nieuw, integendeel. Het is nog niet zo lang geleden dat complete afdelingen bij banken, verzekeraars of documentatiecentra zich bezighielden met het verwerken, analyseren en registreren van informatie. Dit werk is inmiddels grotendeels geautomatiseerd.

Lees meer

Analyse en personal marketing sluiten elkaar niet uit. Integendeel!

Meer inzetten op analyse, tegelijkertijd meer aandacht voor de individuele behoeften van de klant. In vier stappen klanten beter bedienen – closed loop

Lees meer

Consument verleiden voor slimme meter

4464 De energiesector staat de komende jaren een grote uitdaging te wachten. Over zes jaar moet 80 procent van de energiemeters in Nederland zijn vervangen door de slimme meter. Ook al biedt de slimme meter duidelijk voordelen voor consumenten, energiebedrijven en netbeheerders, we kunnen er niet van uitgaan dat consumenten staan te springen om de [...]

Lees meer

Vijf besparingen dankzij excellent datamanagement

Vijf concrete besparingen die voortkomen uit het voeren van een excellente datamanagementstrategie en het toewerken naar een integraal klantbeeld

Lees meer

Goed voorbereid op de Reclamecode Social Media

Sinds 1 januari 2014 is de Reclamecode Social Media een feit. De vijf belangrijkste punten uit deze code op een rij.

Lees meer

Durf te innoveren met communicatiekanalen

Communicatievormen komen en gaan. Bijna elk jaar is wel een nieuw communicatiekanaal een hype – maar niet elke innovatie breekt echt door. Terecht omarmen bedrijven graag nieuwe communicatievormen voor hun klantcontact: ze dragen bij aan een innovatief imago of er wordt gedacht dat je ‘ze’ nu eenmaal ‘moet inzetten’.

Lees meer

De klant als kostbare grondstof

Oude wetten worden eindelijk waar. Bedrijven roepen al jaren dat de klant centraal staat, maar als gevolg van de crisis zie ik het nu ook echt gebeuren. En terecht. Succesvol ondernemen lukt alleen door een nauwe relatie met de klant op te bouwen. Zoals partners in een relatie elkaar beïnvloeden, zo moet een bedrijf zich laten managen door zijn klanten. Zeker nu klantloyaliteit een schaars goed is geworden, is klantinformatie goud waard.

Lees meer

Open deuren met slimme uitrolplannen

Slimme uitrolplannen met resultaatgerichte communicatie. Bekijk de infographic

Lees meer

14 campagnemanagementtips voor een succesvol 2014

Onze campagnemanagers selecteerden voor u campagnemanagementtips uit de vier hoofdstappen van het campagnemanagementproces.

Lees meer

Meer weten?