Tags

Reset

Must read! Permanente campagne

6709 Big Data. Ook politieke partijen beginnen er steeds meer gebruik van te maken. Kunnen bedrijven op basis van consumentengedrag bepalen waar hun klanten precies zitten, voor politieke partijen is dat veel moeilijker. Kiezen gebeurt tenslotte anoniem. Toch zijn er vooral dit jaar grote stappen gezet bij de toepassing van big data ter ondersteuning van [...]

Lees meer

Cendris rondetafelsessie – Is webcare meer dan alleen reageren op vragen?

Met traditionele communicatie-afdelingen en 140 tekens om antwoord te geven, lukt het PostNL goodwill te creëren bij haar klanten. Hoe hebben ze dat gedaan? Wat is het succes en wat zijn de resultaten? Kom naar de Cendris rondetafelsessie op 16 december en hoor hun ervaringen.

Lees meer

Predictive analytics: kijken door de glazen databol

Een aantal van de meest inspirerende voorbeelden van de glazen databol, te weten de predictive analytics, komt van buiten de muren van de marketingafdeling. Volgens collega Mischa van Bochove kunnen wij daarvan leren.

Lees meer

Cendris Customer Contact en Social Service Congres goede combi

Cendris Customer Contact en Social Service Congres goede combi – Met de groei van van sociale netwerken, 24/7-internettoegang en digitale contactmogelijkheden groeit ook het belang van moderne digitale klantenservice.

Lees meer

Klantbedieningsmodellen zijn niet heilig, durf te veranderen

Dagelijks praten we met opdrachtgevers over de wijze waarop ze sales uitvoeren of vanuit welke klantcontactstrategie hun relaties bediend worden. Maar hoe optimaliseer je niet alleen het klantcontact vóór de opdrachtgever als met de opdrachtgever.

Lees meer

Cendris heeft klantcontact hoog in het vaandel staan

Contact leggen met klanten en contact onderhouden, daar draait het om in de contactcenter branche. Customer Contact van Cendris heeft klantcontact hoog in het vaandel staan en doet daarom wederom mee met de Nationale CQ test.

Lees meer

Cendris sponsor van B2B E-commerce congres

Na een succesvol eerste jaar wordt dit jaar wederom B2B E-commerce georganiseerd en ditmaal is het contact center van Cendris één van de sponsoren.

Lees meer

Customer Contact van Cendris zet agents in het zonnetje tijdens Contact Center Agent Week

Elk jaar wordt in oktober de FINTREX Contact Center Agent Week gehouden. Het doel is tijdens deze week waardering uit spreken voor het mooie werk dat de agents dagelijks uitvoeren. Ook Customer Contact van Cendris zet deze ene week haar klantadviseurs extra in het zonnetje.

Lees meer

Kennissessie Predictive Modeling met Marktplaats en ArboNed

Tijdens een kennissessie van Cendris delen Marktplaats en ArboNed hun positieve ervaringen met predictive modeling. Zij vertrouwen op onderbouwde inzichten.

Lees meer

Save the date: 18 november Data & Dialoog in de praktijk

18 november Data & Dialoog in de praktijk. Tijdens dit congres presenteren zeven genomineerden van de Customer Data Award 2014 hun praktijkcase. En praten (internationale) keynotes u bij. Meld u aan.

Lees meer

De customer journey van de interne klant

De customer journey is hot! Maar niet alleen van externe klanten. Ook die van de interne klant is erg interessant voor de documentprofessional of IT-er.

Lees meer

Waarom neuromarketing de perfecte aanvulling is op bigdatamarketing

Neuromarketing vult het gat op dat bigdatamarketing achterlaat. Om te achterhalen welke klant op welk moment behoefte heeft aan een product of dienst.

Lees meer

Belt een klant u? Dan was de klantcommunicatie onduidelijk!

6251 Klanten willen vaak geen persoonlijk contact met een bedrijf. Ze nemen contact op met hun leverancier uit nood(zaak), omdat het antwoord op hun vraag niet op een andere manier te vinden is. Op zo’n moment schiet de leverancier eigenlijk te kort in haar communicatie naar de klant. Het is voor bedrijven daarom de uitdaging [...]

Lees meer

Social metrics buiten je eigen site: begin er maar eens aan

Blog over een zoektocht naar social metrics buiten je eigen website. Kwestie van klein beginnen, een eigen draai aan bestaande KPI’s geven en gewoon doen!

Lees meer

In de startblokken voor UNICEF

Dit jaar steunt Cendris voor het 6e jaar op rij de goede doelenactie van UNICEF. Op 16 juli komen alle vrijwilligers in actie in een belteam dat tijdens de TV show van Ivo Niehe nieuwe donateurs te woord staan (NED 1, 20.30 uur).

Lees meer

Meer weten?