Persoonlijk klantcontact is de basis van zorgplicht

7290 Een paar jaar geleden nam AXENT Nabestaandenzorg een klantenportefeuille over van Aegon. Het bestand bevatte veel niet-actuele adressen, zoals zo vaak in de wereld van uitvaartverzekeringen. AXENT nam de zorgplicht serieus en voerde met hulp van Cendris een rigoureuze update door. Volledig actueel adressenbestand dankzij Cendris DatakwaliteitShop Volledig actueel adressenbestand dankzij Cendris DatakwaliteitShop De […]

Lees meer

Inzicht in verzorgingsgebieden en klantprofielen voor effectieve inzet kanalen

Schoonenberg vroeg Cendris te adviseren en ondersteunen in het effectief inzetten van direct mail en huis-aan-huis verspreiding. Bekijk ons stappenplan.

Lees meer

Bent u klaar voor de consument van 2020?

Om e-commerce bedrijven klaar te stomen voor de toekomst is zojuist het boek ShoppingTomorrow uitgebracht. Dit innoverende en praktische boek is onmisbaar voor iedere (web)winkelier.

Lees meer

POSTADRESS GLOBAL en Cendris gaan langetermijnsamenwerking aan

Cendris wordt preferred supplier voor POSTADRESS GLOBAL om adressen van Nederlandse consumenten en bedrijven van haar internationele klanten te onderhouden

Lees meer

Cardatapool.com en Cendris gaan samenwerken

Cardatapool en Cendris gaan samenwerking aan op het gebied van voertuigdata van consumenten. Cardatapool levert kwalitatieve data en leads. Cendris dient als verkoopkanaal, verrijkt en valideert data.

Lees meer

Reiziger oriënteert zich nog steeds ruim van tevoren op zomervakantie

Reiziger oriënteert zich nog steeds ruim van tevoren op zomervakantie. Onderzoek PostNL in samenwerking met Cendris.

Lees meer

Voorkom onnodige kosten! Versterk je e-commerce met data

Wie naar de e-commercemarkt kijkt, kan niet anders dan concluderen dat alle vijf krachten van Porter op dit moment sterk aan verandering onderhevig zijn. De markt is dynamisch en verandert snel.

Lees meer

Must read! Permanente campagne

Lees meer

Predictive analytics: kijken door de glazen databol

Een aantal van de meest inspirerende voorbeelden van de glazen databol, te weten de predictive analytics, komt van buiten de muren van de marketingafdeling. Volgens collega Mischa van Bochove kunnen wij daarvan leren.

Lees meer

Cendris Customer Contact en Social Service Congres goede combi

Cendris Customer Contact en Social Service Congres goede combi – Met de groei van van sociale netwerken, 24/7-internettoegang en digitale contactmogelijkheden groeit ook het belang van moderne digitale klantenservice.

Lees meer

Kennissessie Predictive Modeling met Marktplaats en ArboNed

Tijdens een kennissessie van Cendris delen Marktplaats en ArboNed hun positieve ervaringen met predictive modeling. Zij vertrouwen op onderbouwde inzichten.

Lees meer

Save the date: 18 november Data & Dialoog in de praktijk

18 november Data & Dialoog in de praktijk. Tijdens dit congres presenteren zeven genomineerden van de Customer Data Award 2014 hun praktijkcase. En praten (internationale) keynotes u bij. Meld u aan.

Lees meer

De customer journey van de interne klant

De customer journey is hot! Maar niet alleen van externe klanten. Ook die van de interne klant is erg interessant voor de documentprofessional of IT-er.

Lees meer

Waarom neuromarketing de perfecte aanvulling is op bigdatamarketing

Neuromarketing vult het gat op dat bigdatamarketing achterlaat. Om te achterhalen welke klant op welk moment behoefte heeft aan een product of dienst.

Lees meer

Belt een klant u? Dan was de klantcommunicatie onduidelijk!

Lees meer

Meer weten?