Tags

Reset

Social metrics buiten je eigen site: begin er maar eens aan

Blog over een zoektocht naar social metrics buiten je eigen website. Kwestie van klein beginnen, een eigen draai aan bestaande KPI’s geven en gewoon doen!

Lees meer

In de startblokken voor UNICEF

Dit jaar steunt Cendris voor het 6e jaar op rij de goede doelenactie van UNICEF. Op 16 juli komen alle vrijwilligers in actie in een belteam dat tijdens de TV show van Ivo Niehe nieuwe donateurs te woord staan (NED 1, 20.30 uur).

Lees meer

Beloon klagende klanten niet

6338 Klagen op social media blijkt een stuk effectiever te zijn dan complimenten uitdelen. Althans, als we het onderzoek van Casengo Webwinkel Monitor 2014 mogen geloven. Van de 59.000 onderzochte webwinkels reageert de helft nooit op complimenten die ze ontvangen via social media. Terecht merkt de initiatiefnemer van het onderzoek zelf op dat dit niet [...]

Lees meer

Tevreden of niet tevreden – that was the question

Commercieel directeur Customer Contact, Kees Reinders in zijn blog over klanttevredenheid: “Alles waar te voor staat, is niet goed”.

Lees meer

Zo maakt u contact met de klant waardevol

Klanten willen vaak geen persoonlijk contact met een bedrijf. Ze nemen contact op met hun leverancier uit nood(zaak), omdat het antwoord op een vraag niet op een andere manier te vinden is. Met drie eenvoudige tips is het mogelijk om klantcontact te optimaliseren. Marketing en communicatie manager  Customer Contact, Joyce de Jong vertelt welke.

Lees meer

Customer Contact van Cendris wint Best Partner Award van V&D

Retailketen V&D bekroonde Customer Contact van Cendris afgelopen vrijdag met de Best Partner Award.

Lees meer

U profiteert als Oranje scoort!

Profiteer als Oranje scoort! Op 12 juni klinkt het fluitsignaal voor de aftrap van de eerste WK wedstrijd 2014. Bij Cendris beginnen de oranje kriebels al te komen. Wij brengen u graag in de oranje stemming! Daarom heeft het contact center van Cendris tijdens de WK poulewedstrijden van Nederland een speciale Goal Korting actie om u te helpen uw contact center kampioen van het bedrijf te laten worden. Elk doelpunt is al 10% korting waard!

Lees meer

Facturatie en betaling zijn marketinginstrumenten!

5972 Ik ervaar als consument weinig betaalgemak. De meeste leveranciers willen vooral automatische incasso, dat is voor hen wel zo eenvoudig. Als consument ervaar ik die eenvoud gewoonweg niet. Zodra ik een automatische incasso laat uitvoeren, verdwijnt mijn overzicht van (gewenste) betalingen. En moet ik ingewikkelde toeren uithalen om via een sms- of emailnotificatie mijn [...]

Lees meer

Kotler blijft de baas van marketing

5949 Vraag aan tien marketeers wie de ‘godfather’ van marketing is, en meer dan de helft zal antwoorden: Kotler. Hij is wat Freud is voor de psychologie en Marx voor het socialisme. Zonder Kotler had marketing zoals we het nu kennen niet bestaan. Als influencer in de 21ste eeuw zou je Kotler al gauw over [...]

Lees meer

DDMA clinic: ING op maat marketing

DDMA: Op Maat Marketing is dat elke klant een individueel aanbod krijgt in het kanaal van keuze. Klantprofiel bepaalt wat en wanneer iemand iets ontvangt.

Lees meer

Cendris biedt Wegener Media inzicht in datakwaliteit

De Datamanagement Scan van Cendris helpt Wegener Media om datakwaliteit in kaart te brengen en mogelijke knelpunten op het gebied van datamanagement op te lossen.

Lees meer

Goed voorbereid overstappen op ander systeem met datamigratie

5799 Wie vlak voor een klassieke verhuizing zijn hele inboedel inpakt in dozen, heeft een flinke klus aan het uitpakken en inruimen van het nieuwe huis. Het is wellicht verstandiger om eerst de spullen uit te zoeken en te categoriseren, zodat je alles snel op de juiste plek kunt zetten in je nieuwe huis. Bij [...]

Lees meer

Cendris nummer 1 emailmarketing Emerce Top 100 beste e-business bedrijven

Emerce Top 100 beste e-business bedrijven: Cendris nummer 1 e-mailbroker en dataleverancier binnen categorie emailmarketing

Lees meer

Marketinginspiratie – Nederlandse topmarketeers vinden klantbehoud en content belangrijkste

Marketinginspiratie – bekijk de gids waarin 21 Nederlandse topmarketeers zijn geinterviewd.  Klantbehoud en content zijn het belangrijkst!

Lees meer

De meerwaarde van een eigen forum

Benut u social media volop? Manager Business Management & Development Luc Salomons in zijn blog over de meerwaarde van een eigen forum.

Lees meer

Meer weten?