Blog: Vercommercialisering van customer care – ongepast of niet?

Directeur PostNL Klantcontact Ronald Smit vertelt in zijn blog over wat een organisatie nou eigenlijk echt wil: doelstellingen behalen én tevreden klanten.

Lees meer

Persoonlijk klantcontact is de basis van zorgplicht

7290 Een paar jaar geleden nam AXENT Nabestaandenzorg een klantenportefeuille over van Aegon. Het bestand bevatte veel niet-actuele adressen, zoals zo vaak in de wereld van uitvaartverzekeringen. AXENT nam de zorgplicht serieus en voerde met hulp van Cendris een rigoureuze update door. Volledig actueel adressenbestand dankzij Cendris DatakwaliteitShop Volledig actueel adressenbestand dankzij Cendris DatakwaliteitShop De […]

Lees meer

Cendris Customer Contact wint NCCA Award

Cendris Customer Contact sleept een NCCA Award in de wacht: de Service Technology Solution Award. De Nationale Contact Center Awards (NCCA) werden op 23 april 2015 uitgereikt.

Lees meer

Inzicht in verzorgingsgebieden en klantprofielen voor effectieve inzet kanalen

Schoonenberg vroeg Cendris te adviseren en ondersteunen in het effectief inzetten van direct mail en huis-aan-huis verspreiding. Bekijk ons stappenplan.

Lees meer

Dubbele NCCA nominatie voor Customer Contact

Dubbele NCCA nominatie voor Cendris Customer Contact

Zowel voor de Social Media Service Award als de Technology Solution Award.

Achttien organisaties strijden om de felbegeerde Nederlandse ‘customer service Oscars’ van de Stichting Nationale Contact Center Awards, die op 23 april bekend worden gemaakt.

Lees meer

Bent u klaar voor de consument van 2020?

Om e-commerce bedrijven klaar te stomen voor de toekomst is zojuist het boek ShoppingTomorrow uitgebracht. Dit innoverende en praktische boek is onmisbaar voor iedere (web)winkelier.

Lees meer

Verslag rondetafelsessie: We(b)Care 2.0: méér dan vragen beantwoorden

Onlangs hield Customer Contact van Cendris  een rondetafelsessie met klanten en prospects. Onderwerp: We(b)Care 2.0. Een presentatie van het webcare-project van PostNL en Cendris werd gevolgd door het delen van ervaringen, discussiëren over een aantal stellingen en een kijkje op de vloer. Een verslag.

Lees meer

POSTADRESS GLOBAL en Cendris gaan langetermijnsamenwerking aan

Cendris wordt preferred supplier voor POSTADRESS GLOBAL om adressen van Nederlandse consumenten en bedrijven van haar internationele klanten te onderhouden

Lees meer

Cardatapool.com en Cendris gaan samenwerken

Cardatapool en Cendris gaan samenwerking aan op het gebied van voertuigdata van consumenten. Cardatapool levert kwalitatieve data en leads. Cendris dient als verkoopkanaal, verrijkt en valideert data.

Lees meer

Reiziger oriënteert zich nog steeds ruim van tevoren op zomervakantie

Reiziger oriënteert zich nog steeds ruim van tevoren op zomervakantie. Onderzoek PostNL in samenwerking met Cendris.

Lees meer

Voorkom onnodige kosten! Versterk je e-commerce met data

Wie naar de e-commercemarkt kijkt, kan niet anders dan concluderen dat alle vijf krachten van Porter op dit moment sterk aan verandering onderhevig zijn. De markt is dynamisch en verandert snel.

Lees meer

Must read! Permanente campagne

6709 Big Data. Ook politieke partijen beginnen er steeds meer gebruik van te maken. Kunnen bedrijven op basis van consumentengedrag bepalen waar hun klanten precies zitten, voor politieke partijen is dat veel moeilijker. Kiezen gebeurt tenslotte anoniem. Toch zijn er vooral dit jaar grote stappen gezet bij de toepassing van big data ter ondersteuning van […]

Lees meer

Cendris rondetafelsessie – Is webcare meer dan alleen reageren op vragen?

Met traditionele communicatie-afdelingen en 140 tekens om antwoord te geven, lukt het PostNL goodwill te creëren bij haar klanten. Hoe hebben ze dat gedaan? Wat is het succes en wat zijn de resultaten? Kom naar de Cendris rondetafelsessie op 16 december en hoor hun ervaringen.

Lees meer

Predictive analytics: kijken door de glazen databol

Een aantal van de meest inspirerende voorbeelden van de glazen databol, te weten de predictive analytics, komt van buiten de muren van de marketingafdeling. Volgens collega Mischa van Bochove kunnen wij daarvan leren.

Lees meer

Cendris Customer Contact en Social Service Congres goede combi

Cendris Customer Contact en Social Service Congres goede combi – Met de groei van van sociale netwerken, 24/7-internettoegang en digitale contactmogelijkheden groeit ook het belang van moderne digitale klantenservice.

Lees meer

Meer weten?