Waarom multichannel klantcontact?

  • Multichannel-aanpak die leidt tot uniforme, resultaatgerichte communicatie
  • Integraal contactbeeld dankzij bundeling en analyse van alle klantcontacten
  • De nieuwste kennis op gebied van e-mail, chat, webcare en social media

De optimale multichannel-aanpak voor uw klantcontacten

Contact met klanten vindt tegenwoordig over vele kanalen plaats. Niet alleen de telefoon, maar ook web, e-mail, chat en social media en hybride vormen zoals CallMeNow en CallMeBack. Bovendien is webselfservice in opkomst, net als de chatbot, terwijl er altijd een groep blijft die liever per post of fax communiceert. Als kanalenkenner bij uitstek helpt Cendris u met de optimale multichannel-aanpak voor uw klantcontacten.

Als Dé Dialoogmanager weet Cendris als geen ander dat er meer vormen van dialoog bestaan. Klanten hebben vandaag de dag behoeften aan contact via verschillende kanalen, 24 uur per dag, 7 dagen per week, online en offline. Van uw kant wilt u dit graag zo efficiënt mogelijk doen. Ook uw campagnes moeten de klant via zo veel mogelijk kanalen bereiken? Hoe houdt u zicht op al die communicatiestromen zonder dat het fout gaat?

Veelheid van kanalen, integraal contactbeeld

Multichannel klantcontact

Cendris onderscheidt zich als Dé Dialoogmanager doordat we alle ballen tegelijk in de lucht kunnen houden: e-mailrespons, chat, webcare en social media, maar ook traditionele kanalen als telefoon, post en fax. We uniformeren de dialoog over alle kanalen, zodat u met één stem spreekt. We bieden u inzicht in alle contacten en voegen die samen tot een integraal contactbeeld. Met die waardevolle informatie bent u weer geholpen in uw marketingcampagnes.

Graag zijn we u ook van dienst in alle deelvragen: hoe verschuif ik mijn service naar online? Hoe zorg ik ervoor dat er minder klanten afhaken in mijn bestelproces? Hoe voorkom ik reputatieschade? Hoe zet ik social media in als aanvullend kanaal? Wat zijn manieren om mijn online-klantenservice nog laagdrempeliger en tegelijk kostenefficiënter te maken? Welke verkooptechnieken kan ik introduceren voor meer cross-selling en upselling?

Meer kennis over multichannel-klantcontact vindt u nergens

Door onze samenwerking met de grootste organisaties van Nederland handelen we jaarlijks miljoenen klantcontacten af, via elk denkbaar kanaal. Meer kennis over multichannel-klantcontact zult u niet gauw elders vinden. Bovendien is ons doel steeds uw doel: een hogere klanttevredenheid tegen lagere kosten.

Customer Contact en multichannel klantcontact

Customer Contact is graag de telefonische gastheer van uw bedrijf. Of het nu gaat om responseopvang, calamiteitenopvang of klantenservice. We zijn er voor uw klant. Zoekt u nieuwe klanten of wilt u de relatie met bestaande klanten verder uitbouwen? Cendris heeft professionele en doeltreffende oplossingen zoals campagne management, service calls, marktbewerking B2B en telemarketing. Wilt u meer kennis opdoen op het gebied van social media? Lees hier meer over een Social Media Implementatie, Community Moderating en Online Reputatie Management. Uw klant ook koning laten voelen? Vraag meer informatie aan.

Homepage Dialoogmanager

 

Meer weten?