Waarom dialoogmanagement?

  • Sterke verbetering in efficiency en effectiviteit van uw contact center
  • Geoptimaliseerde content voor een dialoog op maat met uw klanten
  • Diepgravende analyse van productwaardering en klantbeleving

Haal het maximale uit de dialoog met uw klanten

Als u het maximale uit de dialoog met uw klanten wilt halen, is een efficiënt en effectief werkende contact center van groot belang. Die krijgt u met de juiste informatie en de juiste ondersteuning van uw medewerkers.

Als Dé Dialoogmanager ondersteunt Cendris u met de registratie en indeling van contacten, het vastleggen en meten van klantmeningen en het op basis daarvan leveren van verdiepingsanalyses. Maar ook met geoptimaliseerde content die uw medewerkers ondersteunt bij het voeren van de dialoog. Ook nieuwe medewerkers kunnen hierdoor snel aan slag omdat ze altijd geholpen worden in hun gesprekken en contacten met de juiste en actuele service content, zonder dat ze lange tijd getraind moeten worden.

Een efficiënte en effectieve dialoog op maat voor elk kanaal

Dialoogmanagement

Cendris onderscheidt zich als Dé Dialoogmanager doordat we techniek en content gecombineerd aanbieden, of het nu gaat om contact per telefoon, web, e-mail of chat. Op basis van onze ervaring in verschillende contactkanalen kunt u zo de medewerkers van uw contactcenter een dialoog op maat laten voeren met uw klanten – zonder dat het uren hoeft te duren. Ook de FAQ’s stemmen we af tussen alle kanalen onderling. Kortom, de optimale wisselwerking tussen efficiency en uniformiteit enerzijds en effectiviteit en klantvriendelijkheid anderzijds.

Tot de bewezen resultaten behoren verbetering van de first-call resolution, minder onafgeronde gesprekken/dialogen, kortere opleidingsduur voor uw medewerkers en inzicht in de prestaties van individuele medewerkers.

Helder inzicht in klanttevredenheid

Ook met de resultaten van de dialoog gaan we aan de slag. We analyseren de waardering en beleving van klanten voor uw producten of diensten, zodat u helder inzicht krijgt in uw klanttevredenheid. Dat kan zo nodig continu. Zo haalt u uit uw dialoog met uw klanten het maximale: een hogere klanttevredenheid tegen lagere kosten.

Customer Contact en dialoogmanagement

Registratie van het gesprek door middel van ContactDriver , OpinionDriver voor klantwaardering en Infocus voor verdiepingsinzicht. De content van het gesprek door middel van DialoogManager als portfolio en kennis ondersteuning en FeedbackManager voor inzicht in verbeter potentieel.

Wilt u volledig inzicht in uw klantcontact? Vraag dan de brochures Dialoogmanagement aan!

Homepage Dialoogmanager

 

Meer weten?